loading...

نيازمندي پيام سرا

ام وی ام 315 یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت مدیران خودرو است که همچنان در خطوط تولید این شرکت است. این اتومبیل با نام اصلی چری فالوین 2 در سال 2009 رونمایی شد.

بازدید : 670
دوشنبه 4 اسفند 1399 زمان : 10:32

ام وی ام 315 یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت مدیران خودرو است که همچنان در خطوط تولید این شرکت است. این اتومبیل با نام اصلی چری فالوین 2 در سال 2009 رونمایی شد. از سال 1391 ، شرکت مدیران خودرو این خودرو را با نام MVHM 315 به بازار کشورمان معرفی کرد و در سال 1394 نسخه جدیدی از آن توسط مدیران ماشین و به خیابان فرستاده شده است. در ابتدا این شرکت از HVV 315 در دو نسخه هاچ بک و هاچ بک استفاده می کرد اما اکنون تنها مدل هاچ بک آن توانسته در خطوط تولید مدیران خودرو زنده بماند

.

MVM 315 جدید با ابعاد 4333 میلی متر طول ، 1480 میلی متر عرض ، 1492 میلی متر طول و فاصله دو محور 2527 میلی متر ، تقریباً برابر با رقبای خود است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری 16 سوپاپ با قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن متر مجهز شده است. این موتور با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی ، خروجی های خود را به محور جلو می فرستد. این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 4 ، در حالت ترکیبی 6.5 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می کند و ظرفیت مخزن آن برابر با 50 لیتر است.

فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام ممد یدک را حتما مشاهده کنید.

ام وی ام 315 خودرویی بسیار ایمن است و در آزمایش های تصادف C-Encap توانست 4 ستاره ایمنی را دریافت کند. این ممکن است شاهدی بر ایمنی بالای این خودرو باشد ، اما از آنجا که برخی ممکن است ادعا کنند C-Encap از استانداردهای سختگیرانه ای برخوردار نیست ، ما به شما اطلاع می دهیم که استانداردهای C-Encap دقیقاً از Euronec ساخته شده و توسط China Automotive مدیریت می شود مرکز تحقیقات و فناوری مهمترین تجهیزات ایمنی ارائه شده در این خودرو کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب ، کیسه هوا برای سرنشینان جلو ، چراغ ترمز مرکزی ، ترمز دیسکی جلو و کاپ های عقب است. با سیستم های ABS و EBS ، مه چراغ و ایموبیلایزر.

چری این روزها پیشرفت زیادی در طراحی خودرو داشته است و شاید زیاد نباشد اگر بگوییم مدل های این شرکت از نظر طراحی سر و گردن از سایر خودروسازان بالاتر است. شاید استفاده این شرکت از یک زبان طراحی واحد در بین همه محصولات باعث این مشکل شده باشد. ضمناً ، بیایید HVV 315 را طراحی کنیم. با ارائه فیس لیفت این خودرو ، که در معرفی در مورد آن صحبت کردیم ، این خودرو در سال 2015 وارد بازار شد ، شرکت چری تغییرات زیادی ایجاد کرد ، به ویژه در قسمت جلو ، در HV 315. مهمترین این تغییرات طراحی کاملاً جدید چراغهای جلو ، سپر و شیشه جلو اتومبیل است. خطوط روی کاپوت نیز ظاهر اسپرت این خودرو را کامل می کند. اگر از کنار به ماشین نگاه کنید ، خطوط روی بدنه و برآمدگی در گلگیر عقب بیشترین چشمگیر را دارد. در قسمت عقب خودرو ، MVM 315 تغییر چندانی نسبت به مدل قبل از فیس لیفت ندارد و فقط به گرافیک جدید ، چراغ های جلو و تغییرات جزئی سپر محدود می شود. به طور کلی ، MVM 315 از طراحی براق و اسپرت برخوردار است که به ویژه برای جوانان جذاب است.

هنری از طراحان چری نیز در داخل MVM 315 دیده می شود و به گفته مقامات شرکت ، سبک خاصی در این طراحی استفاده شده است. اگر آرم شرکت را در وسط فرمان نادیده بگیرید ، به یاد داشتن ماشین های زشت چین در گذشته غیرممکن است. طراحی داخلی این خودرو نزدیک به محصولات کره و ژاپن است. تمام قطعات داشبورد با صندوق عقب زیبا در جای خود قرار دارند. نمایشگر کیلومترشمار نیز تغییر کرده و بسیار مدرن تر از مدل قبلی است. استفاده از روکش آلومینیومی در کابین سلیقه طراحان را نشان می دهد. دریچه های هوا نیز به شکل های جذابی تبدیل شده اند. با توجه به قیمت این محصول در بازار ایران ، نمی توان رقیب قدرتمندی را در این محدوده برای آن یافت و MVM 315 در بالای جدول کاملاً معتبر است. برخی افراد کمبود دید عقب را نقطه ضعف می دانند ، اما این دید کم در طراحی اتومبیل های اسپورت کاملاً طبیعی است و به طور کلی از سنسورهای هوشمند برای کمک به راننده استفاده می کند و دوربین عقب از این نظر بسیار موثر خواهد بود. البته در این بخش فقط به طراحی داخلی این خودرو پرداخته ایم و کیفیت مواد داخلی نیز در نظر گرفته نشده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 345
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 464
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 3667
  • بازدید سال : 13986
  • بازدید کلی : 64888
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه